25 Temmuz 2007 Çarşamba

Mozaik Pasta

Sonunda ekleyebiliyorum yeni yazımı... Zaten sıcaklar bi yandan hiç bir şey yapasım yok, aralıklı ekliyorum tarifleri, bi de işin içine blogcunun çalışmaları girince arayı iyice uzattım.. Tatil havasına da girdim, çıkamıyorum... Ne olacak böyle bilmiyorum.. Unutmayıp fotoğraflarını çekebildiğim tariflerim bekliyor , umarım en kısa zamanda onları da eklerim.. Ama önce hepimizin bildiği ve kolayca yaptığı mozaik pastayı paylaşayım.. Ablam yaptı geçen gün. İyi ki de yapmış, çok güzel gitti bu sıcak günlerde..


Malzemeler:
*450 gr petibör büsküvi
*1,5 su bardağı süt
*Yarım paket margarin
*1,5 paket kakao
*3-4 yemek kaşığı şeker

Yapılışı: Bisküvileri ufak parçalara bölün. Süt,margarin,kakao ve şekeri kaynatın. Muhallebiden daha koyu bir kıvama geldiğinde bisküvileri ilave edip karıştırın. Folyo kağıdı üzerine döküp ister silindir ister piramit şekli vererek sarın ve buzdolabında 2-3 saat bekletin. Dilimleyerek servis yapın..
Afiyet olsun..


Unutmadan: Bisküvili pasta kategorisinde olduğu için pastamı bisküvili pastaların keşfinde olan sevgili Ayşe' ye ithaf ediyorum :))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Mozaik pastanızı aynen yazdığınız gibi hafta sonu yaptım, çok güzel oldu. Tarifiniz için teşekkürler.
dilara

Ayşegül dedi ki...

Dilara teşekkürler güzel yorumun için.. bu güzel sözler beni teşvik ediyor daha güzel şeyler yapmaya..
yine beklerim sevgiler..

Related Posts with Thumbnails