11 Temmuz 2007 Çarşamba

Yoğurtlu Semizotu Salatası ve Olumlu Günler

Bu sıcaklarla başa çıkmanın yolu yok mu?? Sıcaktan yığılıp kalıyorum, sürekli yorgunluk ve uyku hali... Hani hava güzel kırlara bahçelere koşmak lazım, denize gidip yüzmek lazım.. Ama biz caanım Ankara' yı bekliyoruz... Olsun hayat güzel.. Kendimi deniz kıyısında hayal ediyorum; yüzüme rüzgar vuruyor, dalga sesleri kulağımda, elimde buz gibi meyve kokteyli.. Arkadan müzik sesi geliyor.. Ne güzeellll!! Evrene olumlu mesaj yollamak lazım dimi:)) En yakın zamanda olur belki ne dersiniz:))
Bu sıralar "
Secret" isimli kitabı okuyorum da .. Anlaşılmaması mümkün değil zaten.. Her yerde yazıyor, konuşuluyor.. İşe yarıyor mu peki kitap.. Beni daha olumlu bir insan yaptığı kesin.. En azından sinirli ve üzgün olduğum zaman, kötü şeyleri kendime çekmekten korkup hemen değiştiriyorum o ruh halimi.. Gözlerimi kapatıp gülüyorum:)) Bu olumlu olarak değiştiriyormuş insanı.. Evet kesinlikle! En azından o suratla ne kadar komik olduğunu düşünüp kendine gülmeye başlıyorsun:)) Okumanızı tavsiye ederim... Tabi uygulamanızı da.. Mesela ben en yakın zamanda dileklerime kavuşucam.. :))
Siz de olumlu, mutlu ve klimalı kalın inşallah!

Tarifsiz geçmeyelim.. Sıcak yaz günlerinde yok denecek kadar az kalorili serin bir salata hatırlatıyım size...



Yapılışı:Semizotunu saplarından ayıklayıp küçülttükten sonra iyice yıkayalım.. Yoğurdu çok az sulandıralım, çok az tuz ekleyelim.. (İstersek sarımsak ezip ekleyelim.) Semizotuyla yoğurdu karıştıralım.. Üzerine zeytinyağı gezdirip pul biberle süsleyip servis yapalım...
Afiyet olsun....

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails