28 Haziran 2007 Perşembe

Çizgili Kurabiye

Buraları boş bırakmamak gerekiyor..Yokluğumda bazı arkadaşlar, isimsiz yorum bırakıp kaçmış , bazıları ise arkamdan "tembel, tembel !" diye bağırmış...:))) Anladım ki uzun süre ortalardan kaybolmayacaksın... Tamam yeni tarif eklemeyecek , hatta yapmayacak kadar tembel olabiliriim amaaa bunu deşifre etmeye ne gerek var sorarım size:))
Halbuki ben hala düğün, nişan gibi koşturmacaların içindeyim.. Biliyorum "hala mı?" diyorsunuz eveet hala ve devam edecek::)) Arkadaşların hepsi sözleşmiş sanki:)) Ne güzeel ama her hafta bir eğlence var... Tabi benim duygulanıp ağlamalarımı saymazsak:))
Bu arada bir fırsat buldum ve ne zamandır görüp de yapmak istediğim bu kurabiyeleri yaptım.. Bir yerlerden gördüm buldum yazdım ama inanın hatırlamıyorum...
Hem görünüş olarak çok güzel, hem de bisküviye benziyor çay ve kahveye çok güzel eşlik ediyor..



Malzemeler:
*1 yumurta
*125 gr yumuşamış margarin
*1 su bardağı pudra şekeri
*1 yemek kaşığı kakao
*1 paket kabartma tozu
*1 paket vanilya
*2,5 - 3 su bardağı un

Yapılışı: Margarin ile pudra şekerini ezerek karıştırın. Kakao hariç diğer malzemeleri ekleyip yoğurun. Hamuru ikiye ayırıp, bir yarıma kakao ekleyin. Hamurları ayrı ayrı biraz açıp üstü üste koyun ve dikdörtgen olacak şekilde açın. Rulo yapıp buzdolabında yarım saat bekletip, ince dilimler halinde kesin ve fırına verin. Çok kızarmadan fırından çıkarın.

Unutmadan: İnce kalan kenarları çok küçük rulolar olduğu için elimde yuvarlayıp fırına verdim. Onlar daha yumuşak oldular.. Babam onları daha çok sevdi:))
Afiyet olsun....Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails