26 Aralık 2007 Çarşamba

Börülce 1 Yaşında!


Geçen sene bugün başladım bu sevdaya... İlk tarifimi eklerken bu kadar güzel bir dünyaya gireceğimi, bu kadar içten, sağlam arkadaşlıklar kuracağımı tahmin bile etmiyordum.. Hala ilk tarifime gelen yorumu okuduğumdaki heyecanı yaşıyorum , yorumlar geldiğinde... Hepimize ait bir ev gibi bloglarımız, hayatımızı paylaşıyoruz, aramızda kilometreler yok sanki, bazen çevremizdeki insanlardan bile yakınız birbirimize.... Beni , sayfamı ziyaret eden, yorumlarınız ve dış dünyadaki arkadaşlığınızla da beni mutlu eden sizler iyi ki varsınız! Arkadaşlığınız benim için çok değerli..

Yemek yapma ve blog macerama destek veren, mutfakta yardımcı olan, güzel bannerlerı hazırlayan her bitmek bilmeyen dırdırımı dinleyen ,onlar kendini bilir kişilere sonsuz teşekkürler ! :))

Nice yıllara börülce!
Yaşasın yemek yemek!

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Börülcem; nice yıllar diliyorum inşallah hep beraber.mutluluk ve huzurla uzun yıllar birlikte oluruz inşallah.
canım o kadar hastaydım ki kusura bakma olurmu bayram iadeyi ziyeretine geç kaldım.
şu an bile gözlerim sulana sulana cevap yazıyorum tüm arkadaşlara.sevgilerimle..öpüyorum
asotu.blogcu.com

Adsız dedi ki...

canim bacim, canim kardesim, aldim yazindaki mesaji koydum basimin üzerine... ama asil mütesekkir biziz sana, sen ki bu kadar akilli, sen ki bu kadar tatli, bu kadar güler yüzlü, sen ki bu kadar insan seven, sen ki bu kadar dost kazanan, sen ki bu kadar iyi evlat, iyi kardes, iyi insan, sen ki damak tadina bu kadar güzel hitap eden, yalnizca damak tadina degil, yazilarinin lezzetiyle insanin beynine, kalbine de hitap eden, bitmiyor be bacim... neymissin ki, böyle bir sevdayla bizleri de sürükledin olusturdugun bu dünyaya, bilemeden ama seve seve geldik yaninda; bir baktik ki dünya icinde dünyalar yaratmissin meger kendine de herkesi de sigdirmissin sevginle... cok sey var söyleyecek daha ama ben sigdiramiyor bu pencereye :-)... hayirli ugurlu olsun ablacim, nice yillara, nice lezzetli, nice börülceli yillara...

Ablan (3 numara)

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

nice yıllara daha çok uzun yıllar pişirir ve yazarsın inşallah :)

KadıncaBlog

Adsız dedi ki...

Şekerrrrrrimm Börül börül börülcemmm :)

Hayatım iyi ki blogcu olmuşsun.

Seniii sımmmmsıkı kucaklıyorum. Kocaman öpüyorum
Mutlu seneler
www.misssgibi.com

Ayşegül dedi ki...

Sevim ablacım çok geçmiş olsun umarım daha iyisindir. sen iyi ol da ziyaretime gelmene kırılmam ben.. öptüm seni çabuk iyileş iyi ol!

Canım ablacımm öle güzel şeler yazmışsın ki ne diyeeceğimi bilemiyorum! gözlerim doldu inan.. ama güzel yemekler yetmiyor sadece, sayfanın sıcaklığı, güzelliği senin marifetin.. yanımda olduğun ve bitmeyen desteğin için sonsuz teşekkürler... kocamaaannnn öptüüüm!!

Esraaa canımm teşekkürlerrr öptüüümmm!!

Zerriniimmm çok hoşsun :)) börül börül geliyorum :))
çok teşekkür ederim canımm..

ben de seni kucaklıyorum sıkıca..

Mutfak Havlusu dedi ki...

her gün böyle güzel lezzetleri hazırlamanız ve onlarla tatlanan damağınızın tadının gönlünüze de akması dileğiyle.
nice güzel tatlı seneler dileğiyle.

NiNo dedi ki...

nice mutlu blog yaslarina

Related Posts with Thumbnails