16 Şubat 2008 Cumartesi

YE#31 : Fırında Ekmek


Geç kaldım, geç kaldım ne yapıcam derken son gün kahvaltıya bizim severek yediğimiz ekmekleri yaptım.. Bir de üstüne tüm gün sinema, alışveriş ve karlı yollar derken son dakikaya kaldı yine etkinliğe tarif gönderme işi:)) Zaten artık etkinlikler dışında tarif ekleyemez oldum :( Olsun bu yoğunluk ve kafa karışıklığında bu bile beceridir benim için :))

Arkadaşlar çok bereketli ve bol çeşitli bir etkinlik konumuz var bu ay Hale'nin güzel seçimiyle.. Sevgili Hale'de güzel Soframiz'dayız bu ay.. Etkinlik konumuz "Bayat Ekmekler" ... Hale'ye teşekkür ediyor ve kolay gelsin diyorum...

Bayat ekmeklerimizi değerlendirerek kahvaltılarda severek yiyeceğimiz bir tarif.. Üzerine eklediğimiz malzemeleri çeşitlendirebiliriz..Göz kararı yapıyorum ama ortalama bir tarif vereceğim..

Malzemeler:
  • Yarımdan fazla bayat ekmek (Kare borcam kullandım ,ona yetecek kadar)
  • 4 yumurta
  • 1 çay bardağı süt
  • Yarım çay bardağı sıvı yağ
  • Peynir
  • Sucuk (isterseniz üzerine kaşar, salam, sosis...)
Yapılışı:
  1. Ekmeğimizi dilimleyerek borcama dizelim. (tek sıra)
  2. Yumurta, süt, yağ ve ezilmiş peynirimizi karıştırıp ekmeklerin üzerine dökelim.
  3. Üzerine istediğimiz malzemeleri ufak ufak doğrayığ süsleyelim. İsterseniz kaşar da rendeleyebilirsiniz. (Ben sadece sucuk kullandım).
  4. Sıcak fırına verin ve kızarana kadar pişirin. Sıcak sıcak dilimleyerek servis yapın.Afiyet olsun...

NOT: Arkadaşlar etkinliğin son tarihinin 16 Şubat olduğunu sanıyordum ama 18 ymiş bir yanlış anlama olmasınnn!!!! Yani ben boşuna telaş yapmışım :))

6 yorum:

disal dedi ki...

canım ellerine sağlık....

bu etkinlik gerçekten çok iyi oldu....

kahvaltıya çok güzel olur bu tarif...

papatya68 dedi ki...

selam canım sabah sabah gezerken sana da uğradım hayırlı sabahlar ayyyy acıktım zaten bu pizza gibi şeyi bile bilemi koydun sayfana a canım bayat ekmekleri de daha yeni bitirdim napicam ben şimdiiiiii:)
ellerine sağlık bacım değerli bir tarif sevgiyle kal bende de tatlısı var gel bloğa bir dilim al

serap uzun dedi ki...

Aysegülcügüm,cok nefis bir kahvaltilik.daha yeni kalktim ve ac,ac sayfalari geziyorum cok canim cekti.Ellerine saglik canim.

Iyi hafta sonu diliyorum,selamlar.

zerrin- misss dedi ki...

AYol ayşegülüm, bitti mi yani etkinlik tühh ben kaçırdım desene...

Ne yapalım yoğunluktan herşey girdi birbirine.

Şekercim. enfis olmuş ekmek pizzası. Ellerine sağlık hayatım..

Sıcacık sevgiler.

www.misssgibi.com

http://ballkabak.blogspot.com/ dedi ki...

mmm nefis olmuş ellerine sağlık

yeşim dedi ki...

ankaralı komşum ne güzel yoksam öğretmen misin
ben meb çalışıyorum
komşu çıkıcaz galiba

Related Posts with Thumbnails