4 Şubat 2007 Pazar

SOBEEE!!!

Önüm, arkam, sağım,solum, saklanmayan sobeee!!! İşte bu sözlerle ondan ne uçanın ne de kaçanın kurtulamadığı Misss Zerrin'cim sobelemiş beni:)) Mimlenmenin şokunu atlattık ki şimdi de sobelenme çıkmış... E arkadaşımız sobelemiş şimdi kaçmak olur mu:) O soruları cevaplamadan buralarda durulur mu:))
Market alışverişi yaparken yeni ürünleri alıp mutlaka denerim....
Marketlerde gezmeye bayılırım. Rengarenk, işe yarayan ,yaramayan herşeye bakmayı ,dokunmayı ,almak istemeyi, almayı, sonra onları eve getirip çocuk sevinciyle onlarla neler yapabileceğimi düşünüp planlamayı çok severim..Yeni ürün olması beni daha da heyecanladırır.. Hele ki çok işime yaradıysa aldığım, "iyi ki almışım" nidalarımı ev halkı iyice duyana kadar sürdürürüm:))
İnternetten gazete okumayı hiç sevmem...
İnternetten gazete okumak, gerçek:) gazete okumak kadar zevk vermese de severim..Çünkü işte olduğum zamanlarda internetten okuma şansım oluyor.. Ama artık gazete okumayı sevmiyorum.. Çünkü haberlerden sinirlerim bozuluyor...
Hiç sigara içmedim, tadını bilmem...
Hiç içmedim..Ama canım sıkkınken çevremdekilere özenip içmeyi merak ettim:)) Sigara gerçekten efkarı alıyor mu diye:) Denedim sayılır o da denemeyse,deneyemedim bile:) ama tadı bile yok kii....
Sevgi, saygı ve hoşgörü hayatımdan çıkarmayacağım kavramlardır. Ukalalıktan nefret ederim...
Bana saygı duymayan biri beni sevmesin bile diyebilirim... Saygı olduktan sonra sevgi anlamını buluyor... Hoşgörü ise hayatı yaşanabilir kılıyor..Üçü olmadan mutlu olamam..
Ukala insanları sevmem..Uzaklaşırım oldukları yerden.. Ama bildiğini savunuyorsa o zaten ukala değildir, dozunu ayarladıysa tabi..
Futbolu seviyorum...
Futbola bayılmam..Ama milli takımın ve tuttuğum takımın maçıysa severek izlerim..Sevdiğim için de sonuna kadar izlerim onunla birlikte..

Şimdi sobeleme sırası bendeeee....Sevgili adaşım
Ayşe’yi, canım Zehra Aydın’ı , buradaherşeyvar’ı sobeliyoruumm……Tabi müsadeleriyle:)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails