14 Şubat 2007 Çarşamba

Yalnızlar için Piramit Pasta:))

Sevgililer gününüüz kutlu olsuunn!!! Her ne kadar karşı da olsam böyle günlere , herkesin kutladığı gün benim ve sevdiğim için özel olmaz desem de ben de kaptırıyorum kendimi bu duygu yoğunluğuna.... Sadece sevgililerin değil, tüm sevenlerin günü olsun diye diliyorum...Ve şimdi yollarda elele, gözgöze, ellerinde kırmızı güllerle gezen sevgilileri görüp de ,iç geçirip yalnız eve giden,sabahın erken saatlerinden itibaren radyolarda ısrarla çalan gelmiş geçmiş en duygusal şarkıları dinleyip,bi umut televizyonu açıp tüm programlarda kırmızı kalplerle süslenmiş dekorlar eşliğinde ilk aşklarını anlatan ünlüleri görüp de bir daha ki sevgililer gününde yalnız olmayacağına dair kendine sözler vererek kendini yemeğe vurup televizyon karşısında bu günün bitmesini bekleyenler için moral deposu pratik bir yaş pasta tarifi veriyorum...Adı üstünde yalnızlar pastası..Kalp yok, süs yok, pratik ve lezzetli..:)))


Malzemeler:
· 27 tane petibör bisküvi
· 2 su bardağı süt
· 3 çorba kaşığı un
· 2 çorba kaşığı kakao
· 9 çorba kaşığı şeker
· 1 adet yumurta
· Süslemek için hindistan cevizi
· Yağlı kağıt ya da alüminyum folyo

Yapılışı: Un, kakao ve şekeri karıştırın.Sütü azar azar ilave ederek topaklanmasını öleyin.Yumurtayı ekleyin ve ocağa alın.Muhallebi kıvamından biraz daha koyu olunca ocaktan alın. Yağlı kağıdı serin üzerin 3*3 şeklinde 9 bisküvi dizilcek kadarki bölümü çikolata sosunun 1/4 ' ünü sürün.Üzerine 9 tane bisküviyi dizin.3 kat olacak şekilde 27 bisküviyi bu şekilde aralarına sosu sürerek dizin ve üzerini ve yanlarını da sosla kaplayın.Yağlı kağıtla birlikte yan sıralardaki bisküvileri yukarı doğru kaldırarak üçgen oluşturun.Buzdolabiında 1-2 saat bekletin.yağlı kağıdı çıkararak servis tabağına alın..Afiyet olsun..
Sevgisiz günününüz geçmesin...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

selam, pastayı denedim ama şekil yönünden başarılı olamadım (tadı güzeldi) dondurucu bölümünemi koymalıydım acaba? yağlı kağıda bisküvilerin birer katı yapıştı :(
işin püf noktaı nedir? sizin resminizde muntazam görünüyor ellerinize sağlık

Related Posts with Thumbnails