7 Nisan 2007 Cumartesi

Benim Kahramanlarım...

Köşe bucak saklandım ama yine yakalandım..Sanırım herkes anlamış beni sobelemiyordu, ta ki siberella sobeleyene kadar..(Daha Mügenin sobelemesi var ona katılamadım:(....)
Ben bu oyun işini seriyorum da biraz.. Neyse öle kaçamadım bu sefer olmadı..Herkes anlatacağını anlattı geç olsa da ben de bahsedeyim sevdiğim çizgi filmlerden.. Ama çocukluğumu sildim mi nedir çok zor hatırladım kahramanlarımın maceralarını…:)) Ama düşündükçe o günlerin güzelliğini tekrar yaşadım.. Cumartesi sabahları erkenden kalkıp yatarak televizyon izlemek ve o çizgi filmlerin o güzel müzikleri hiç aklımdan çıkmamış… En güzeli de vataşiva vataşivaaa kendiiiiii!!!şarkısıyla televizyon başına koştuğum şeker kız candy… Güzel saçları ve kocaman gözleriyle aşk böcüğüydü:))) daha o zamanlar aşk acısını tattık sevgilisi attan düşüp ölünce…


Sevimli köpeği rin tin tin, mantıklı atı düldül ve cool tavrıyla Red Kit..Kasabada daltonlara karşı asayişi sağlayıp da hiç bişey yapmamış gibi rahat bir tavırla ağzında otuyla güneşin batışına doğru gitmesine bi anlam veremezdim:))))


Ufacık, kafasında yarım yumurtayla kara bi civciv vardı bir de
calimero !!!! En sonunda “ama bu haksıklık öyle diil mi?" diyerek masum bir bakışı vardı ki gözümün önünden gitmez:)))) Çok severdim ama hep üzülürdüm nolcak bu hali diye….
Vee taş devri, modern yaşamın her türlü nimetlerinden faydalanırlardı o devirde:))) Arabalarına bayılırdım bi de aşağıda çalışan ayaklara…Fred çakmaktaşın vurdumduymaz tavırlarına tabi bi deeee yabadaba duuuu…..
Ve daha bir çok… hepsini severdim..heidi,casper, tom ve jerry, tweety ,jetgiller, he-man, celementine, yakari, varyemez amca….…..
Sanırım sobelenmeyen yoktur…Ama varsa isteyen herkesi ve
Müge ve melnil’ i sobeledim gitti…

1 yorum:

sadiye dedi ki...

aha red-kit düldül nerde arkadaş:)
sevgiler

Related Posts with Thumbnails