12 Nisan 2007 Perşembe

Sonunda Cevapladıımm!!!

İtiraf ediyorum kaçıyorum soruları cevaplamaktan..:) Şimdi yarın derken erteliyorum.... Oyun oynamaktan yemek yapamaz olduk zaten:)) Ben tarif eklemeye mırın kırın etmeye başlamışken oyunlar daha bi kaçırdı beni:) Ama bi yandan da acaba davet edildim mi kim çağırdı diye meraklanmaktan da geri kalmıyorum:)) Gülizcim, canım Zerrinim ve yamanım Ayşem davet ettiler beni 3x3 oyununa saolsunlar... Seviyorum hepinizi....
Yemeklerimi sobelenen sobelenmeyen diye ayırt etmeden ikram etmek istiyorum... Sobelenenler üstlerine alınmasın,sobelenmeyenler üstlerine alınıp soruları cevaplasın benim gibi kaytarmasın:))


İlk günlerimde yaptığım muffinleri buraya adapte olmamı sağlayan arkadaşlıklarını esirgemeyen zerrin, ayşem, halenze, büyülü esra,güliz,seda ve filiz ablama, sofra özlemine,

bu güzel anne poğaçalarını büyüklerim(yaş olarak değil:)) nihan ve melnile,

bol çikolatalı pastamı tatlı arkadaşlarım siberalla, pratikbayanlar ve çilekkokusuna armağan ediyorum.... herkese afiyet olsun...

1.1. Daha once yasadiginiz 3 sehir?
Sadece Ankara..
1.2. Tatil icin gittiginiz, gordugunuz ve onermek istediginiz 3 yer?
Antalya Kemer, Ordu, Ege sahilleri ve mutlaka Amasra (Ankara'da yaşayanlara haftasonu tatili için mükemmel bir fırsat)
1.3. Yasamak istediginiz (gormediginiz de olur) 3 sehir?
Küçük bir sahil kasabası :))
2.1. Su anda ki mesleginiz nedir?
İstatistikçi
2.2. Dunyaya yeniden gelseydiniz, hangi meslegi yapmak isterdiniz?
Bir cafe sahibi olmak isterdim..
2.3. "Kesinlikle ben yapamazdim" dediginiz meslek nedir?
Cerrah
3.1. Yasam felsefenizi olusturan sozlerden biri?
Asla, asla deme!
3.2. Bir kitapdan alinma, cok sevdiginiz bir cumle veya paragraf veya bolum?
Okuduğum kitapların etkisinde kalırım ama altını çizdiğim bir cümle hatırlamıyorum..
3.3. Cok sevdiginiz bir siirin bir parcasi?

Sevgilerde
sevgileri yarınlara bıraktınız
çekingen, tutuk, saygılı.
bütün yakınlarınız
sizi yanlış tanıdı.
bitmeyen işler yüzünden
(Siz böyle olsun istemezdiniz)
bir bakış bile yeterken anlatmaya herşeyi
kalbinizi dolduran duygular
kalbinizde kaldı
siz geniş zamanlar umuyordunuz
çirkindi dar vakitlerde bir sevgiyi söylemek.
yılların telaşlarda bu kadar çabuk
geçeceği aklınıza gelmezdi.
gizli bahçenizdeaçan çicekler vardı,
gecelerde ve yalnız.
vermeye az buldunuz
yahut vakit olmadı
Behçet Necatigil

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails