21 Mart 2007 Çarşamba

Mutlu Çay Daveti

Sonunda dinlenebileceğim bir zaman yarattım kendime... Biriken günlerimi kullandım ve işte evdeyiim....Olmuyor böle dedim, işler de azalmışken ben bi kaçayım bir güzel dinleneyim.. Dünden beri sabah işe gitme telaşıyla yatmıyor,geç saatlere kadar uyuyabiliyorum... Arkadaş ve kardeş toplantı , gezmeleri ile evde boş boş oturma planları yaptım kendime...Tabi bu bir kaçcık günde hangi birini yapabilcem ama ben şimdiden herbirine bir gün belirledim:)) Ama insan öyle alışıyormuş ki çalışmaya evde ne yapacağımı bilemedim önce.. Şimdiyse günler yetmeyecek gibi geliyor.. Her gün bir tarif ekliycem diye söyledim kendime bu arada ama duydum mu bilmiyorum:)) Yapabilirim, başarabilirim:))

Ne zamandır evde oturma planları yaptığımız arkadaşım Filiz'i davet ettim çaya.. Ablam da evdeyken bu sıralar güzel bir fırsattı...İnsan bazen de evde zaman geçirmek istiyormuş..Her ne kadar çalışmayı, üretken olmayı çok sevsemde ev hanımlığı da güzelmiş:) Güzel bir sofra hazırladım arkadaşıma ablamın tiramisusu eşliğinde.. Bol kahkahalı, ciddi konuların da yer aldığı bol sohbetli bir gündü.. Menü üç kişi için fazla olsa da gözümüz doydu:))



Menümüzde;

Sebzeli sosis (hamursuz pizza)

Sigara böreği

Patates salatası

Yoğurtlu havuç salatası

Cevizli kurabiye

Tiramisu

Ekler pasta (Filiz'in getirdiği) vardı..

En kısa zamanda tarifler gelecektir.. Gezmekten vakit bulursam:)


1 yorum:

sadiye dedi ki...

Seninle bir anlaşma yapsak. sen bu sofradakileri alsan bende yeşillik bir alan bulsam piknik yapsak. eminim daha güzel olacak. sigara böreğini gördüm canım çekti. köşeden görünüyorlar ama benden kaçmaz
sevgiler

Related Posts with Thumbnails