29 Ocak 2007 Pazartesi

Amanın Ben de Mimlenmişim!!!

Şu bloglar aleminde beni de mimleyen çıkmış J Daha doğrusu Ayşe sobeleyip kaçmışJ) Pek bi güzelmiş böle sobelenmek… Ayşe’ ye canım adaşıma teşekkür ediyorum güzel bi olaya beni de seçtiği için.. Ama insanın kendini anlatması çok zormuş.. Bugüne kadar mülakatlarda da en zorlandığım sorudur zaten..”Kendinizi birkaç cümleyle anlatır mısınız?” J Ne zordur bu soruyu o yoğun stres altında cevaplamak… Ben de dünden beri düşünüyorum.. J hatta araştırma yapayım dedim çevremde ama kimse yanaşmadıJ sanırım söyleyeceklerine alacakları tepkiden korktularJ)) En iyisi aklıma gelenleri bi çırpıda yazmakJ

Öncelikle çok güleryüzlüyümdür,gülmeyi çok severim.. Tabi suratımı asmadığım zamanlardaJ) Beni genelde gülerken görebilirsiniz.. Her zaman sevmesem de bu yönümü başka türlüsünü başaramam zaten..
Kimseyi kıramam, ama gün içinde yanlışlıkla birini kırdığımı düşündüysem içime dert olur sabahı zor ederim.
Alınganlık vardır bende biraz:) Kırılırım üzülürüm ama hiç küs kalamam..
Bi de pek bi kıskancımdır:) Annemi, babamı, ablalarımı,sevgilimi, arkadaşlarımı,yiğenlerimi…..Sahip olduğum olabileceğim herşeyi:) Ama kimseyi üzmeden yaparım bunu herkes çok sevildiğini hisseder daha da mutlu olur.. Bu da işin formülü:)
Ailenin en küçük çocuğuyum.. Bundan dolayı şımarık olduğumu iddia edenlere şiddetle karşı çıkarım… Eskiden kabul ederdim ama son bir yıldır büyüdüm..Mecburen..
Bi de surat asarım gülmediğim zamanlarda… Ya istediğim bişey olmamıştır ya da sevdiklerim az ilgi göstermiştir..
Sevdim mi tam severim sildim mi bir kalem de! :)
Çok ağlarım… Herşeye.. Yolda gördüğüm bi çocuğa, okudum habere, filmlerde kavuşan aşıklara, dizilerde parçalanan ailelere, duyduğum güzel bi söze, yanımda ağlayan birine, yiğenimin okuma bayramında sahneye çıkışına ya da üniversiteyi kazanmasına...
Bi de çok sinirlenirsiem kükrerim,sinirim geçene kadar suspus otururum..
Çok çalışırım.. Bir şeyi çok istersem başarırım hele de söz verdiysem.. Mutlaka yaparım…
Sevdiğim bir şeye çok bağlanırım…Sevdiğim insanlar ,aile ,sevgili,dost, kazağım, çantam, kalemim.. Hiçbirini kaybetmeye dayanamam, kaybedersem yerine başka bişey koyamam..
Değişikliklere kolay alışamam... Şaşar kalırım..
Televizyon izlemeyi severim..Canım sıkkınken film ya da haber yerine ya magazin programı açarım ya da belgesel… Ama izlemem boşboş bakarım..
Kitap okumayı çok severim sürekli okumak isterim ama vakit yaratamam sonra da kendime kızarım bahane buluyorum diye..
Bi de gezmeye bayılırım… Arkadaş sohbetleri, hele bir de alışveriş olursa hiç kaçmaz…
İnatçıyım söylenenin tersini yaparım benim için doğru bile olsa:)
Bi de çok konuşurum…Çookk… Anlatmayı çok severim bişey saklayamam…

İşte ne anlatıcam derken zor durdurdum kendimi yine:)
İşte ben böyleyim.. Biraz ben, biraz sen, biraz onlar…
Eğer şimdiye kadar mimlenmedilerse işte mimlediklerim:) Sevgili
gülenev ve çilekkokusu ....Tabi kabul ederlerse...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails