8 Ocak 2007 Pazartesi

Damla Çikolatalı Muffin


Uzun zamandır yapmak istediğim muffinleri sonunda dün akşam yaptım.. Çok lezzetli oldular, dışı çıtır çıtır, içi yumuşacık.. Tarif Mine Tuduk'un "Günümüz Esintileriyle Türk Mutfağı" adlı kitabından.. Hepimizin yaptığı ya da yapmak istediği hem kolay hem de çok lezzetli tarifler var... Başucu kitabım oldu benim nerdeyse..

Artık fotoğraf makinamı da aldım (doğru makinayı almakta destek olan özel kişiye teşekkürler:)) Yaniiii tariflerim hızlanacak.. Zaten blogumu öğrenen herkes neredeyse benden hevesli:)) O kadar çok tarif oldu ki elimde.. Herkes dergiler,tarifler getiriyor:)) Sabırsızlanıyorum hepsini yapıp eklemek için... Herkese çok teşekkürler, sizleri seviyorum...

Artık tarife geçiyorum...

Malzemeler:

3 yumurta

2,5 su bardağı un

1 su bardağı şeker

1 çay bardağı sıvı yağ

2 yemek kaşığı erimiş margarin

1/2 su bardağı süt

1 paket kabartma tozu

3 yemek kaşığı kakao (asıl tarifte yoktu ben ekledim)

2 yemek kaşığı damla çikolata

20-25 adet kek kapsülü

Yumurta ve şekeri beyazlaşana kadar çırpın. Sıvı yağ,erimiş margarin ve sütü ekleyin. Kabartma tozu eklenmiş un ve kakaoyu da ekleyip karıştırın. Damla çikolataları da ekleyip küçük kek kalıplarına paylaştırıp fırına verin. Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails